לישון בערום


לישון בערום

אנשים רבים אינם מבינים איך אפשר לישון בפיג'מה או בבגדים אחרים, כי הם מהעדיפים לישון בעירום. וכפי שמתברר – יש לכך סיבה טובה - המדע אומר, ששינה ללא בגדים היא בעלת תועלת בדרכים רבים (ולעתים גם בלתי צפויים):

מקלה על כאב

הביגוד מעכב את הזרימה החופשית של הדם, לכן זה רעיון טוב להיפטר משכבה נוספת במהלך השינה. זה יעזור להקל על לחץ ואי נוחות, שנוצרים בחיבורי העצבים בחלל הבטן ואפילו לטפל בכאב בטן. בנוסף, הרופאים ממליצים לנסות לישון ללא בגדים לאלה הסובלים מנדודי שינה.

מנרמלת את פעילות בלוטות החלב

שינה – זה לא היעדר מוחלט של פעילות. הגוף שלנו ממשיך לעבוד, וכדי ולשפר את היעילות של עבודה זו, חשוב לפטור אותו מלחצים עודפים. כאשר אתם ישנים בערום, אתם מקלים על זרימת האוויר אל העור שלכם, ומאיצים את תהליך ההתחדשות. בלוטות החלב שלכם מבצעים את עבודתן כראוי – מפרישים את החלב ומחדשים את העור. וזה, בתורו, משפיע על קצב של חילוף החומרים.


מגנה על איברי המין

לחות שעל תחתוני האישה, יכולה לגרום לחוסר נוחות ולהגדיל את הסיכוי לזיהום. שינה בערום, כאשר כל האזורים חשופים לאוויר – מפחיתה את הסיכוי לכך, ולכן עוזרת למנוע זיהומים פטרייתיים. לגברים, אומרים הרופאים, שינה בערום עוזרת לשמור על הטמפרטורה האופטימלית של האשכים, ובכך מגבירה את איכות הזרע ומשפרת את הפוריות.

משפרת את איכות החיים

לא יכולים להיפטר מעייפות וחרדה? אחרי יום עבודה קשה, קשה לצלול לתוך שינה נינוחה ועמוקה. כתוצאה - ביום שלמחרת אתם מרגישים חלשים, ולא בא לכם לעשות כלום, מלבד לשקוע בשינה. נסו להסיר ללילה את הפיג'מה האהובה עליכם – יכול להיות, שיחד איתה תסירו גם את המתח של היום שעבר, ותשנו כמו תינוקות. שינה טובה תמריץ אתכם ביום שלמחרת.


עוד כמה טיפים:

לפני השינה תתקלחו – כדי שהעור יהיה נקי וינשום בצורה טובה יותר.

הטמפרטורה והלחות בחדר השינה צריכה להיות כזאת, שלא תקומו למחרת חולים.

ואחרון – תהפכו את המיטה שלכם למשהו רך ואוורירי, שלעורכם החשוף יהיה נעים לגעת בזה במשך הלילה. 

 

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> לישון בערום